Iklan

iDevAffiliate

Monday, March 7, 2016

MBA5

Pada bulan September tahun 2015 saya meengikuti kursus Master Builder Agency (MBA) yang dianjurkan oleh Public Mutual. Alhamdulillah selama 5 bulan berkursus akhirnya pada bulan February lepas tamatlah kursus ini. Banyak yang saya perolehi daripada kursus ini dalam membina agensi yang berjaya. 7 principles yang amat penting dalam bisnes ini ialah :


  1.  Everything happen for a reasons
  2.  There is no failure only learning
  3.  Takes responsibility no matter what
  4.  You don't need to understanding everything perfectly
  5.  Your biggest resources are your people
  6.  Work is play
  7.  There is no success without commitment



Video diatas merupakan gambar-gambar aktivit saya sepanjang program tersebut. Untuk berjaya kita kena sentiasa mengamalkan prinsip diatas.


No comments:

Post a Comment

Strategi Pelaburan Berjaya

Assalamualaikum wbt... Setiap minggu grup kumpulan saya ada mesyuarat mingguan untuk perunding2 sepenuh masa.  Pagi ni saya nak berkongsi ...